array(42) { ["_aero_cpt"]=> array(1) { [0]=> string(4) "2655" } ["_aero_id"]=> array(1) { [0]=> string(17) "recz9XUPdF5Xf0sbN" } ["aero_Voornaam"]=> array(1) { [0]=> string(6) "Timber" } ["aero_Achternaam"]=> array(1) { [0]=> string(6) "Haaker" } ["aero_Instelling"]=> array(1) { [0]=> string(6) "Saxion" } ["aero_Email"]=> array(1) { [0]=> string(20) "t.i.haaker@saxion.nl" } ["aero_Postbus / Straat"]=> array(1) { [0]=> string(17) "M.H. Tromplaan 28" } ["aero_Postcode + stad"]=> array(1) { [0]=> string(16) "7513 AB Enschede" } ["aero_Telefoonnummer"]=> array(1) { [0]=> string(17) "+31(0)6 2095 6717" } ["aero_Twitter"]=> array(1) { [0]=> string(13) "@TimberHaaker" } ["aero_NWO discipline"]=> array(1) { [0]=> string(22) "Bedrijfskunde,Economie" } ["aero_Sector"]=> array(1) { [0]=> string(1) "-" } ["aero_Methodiek"]=> array(1) { [0]=> string(40) "Business modeling, kwantitatieve analyse" } ["aero_Functie"]=> array(1) { [0]=> string(22) "Lector Business Models" } ["aero_Lid geworden op"]=> array(1) { [0]=> string(10) "2022-08-26" } ["aero_Leeftijd"]=> array(1) { [0]=> string(5) "40-60" } ["aero_gender"]=> array(1) { [0]=> string(3) "Man" } ["aero_Specialisatie in kernwoorden"]=> array(1) { [0]=> string(100) "Businessmodellen, circulaire economie, business model innovatie, ondernemerschap, duurzame transitie" } ["aero_persoonlijke website"]=> array(1) { [0]=> string(41) "https://www.linkedin.com/in/timberhaaker/" } ["aero_Soort instelling (Hogeschool, Universiteit)"]=> array(1) { [0]=> string(10) "Hogeschool" } ["aero_SDGs"]=> array(1) { [0]=> string(53) "recKPi2lrUToBT49v,recxZiNf0kD259C21,recyJhM8zfAoV18d2" } ["aero_Thematiek"]=> array(1) { [0]=> string(41) "Business Modeling,Innovation & Technology" } ["aero_SDG's"]=> array(1) { [0]=> string(120) "SDG 3: Goede Gezondheid en welzijn,SDG 7: Betaalbare & duurzame Energie,SDG 12: Verantwoordelijke consumptie & productie" } ["aero_Geboorte datum"]=> array(1) { [0]=> string(10) "1966-06-04" } ["aero_Laatste interactie"]=> array(1) { [0]=> string(10) "2022-08-28" } ["aero_Culturele achtergrond (open)"]=> array(1) { [0]=> string(869) "Voor mij vormt waardecreatie het doel van elk business model. In de klassieke betekenis gaat dat om een waardepropositie voor klanten en om verdiensten voor het aanbiedende bedrijf. In de context van duurzaamheid kijken we breder, dan gaat waardecreatie over de impact op allerlei stakeholders en praten we ook over sociale en ecologische waarde. Het business model concept is heel behulpzaam bij het aangaan van de uitdaging van hoe duurzame waardecreatie georganiseerd kan worden; door samenwerkende partijen in een keten, netwerk of ecosysteem. Ik werk daarom graag aan nieuwe business modellen voor concrete cases en aan het ontwikkelen van praktische tools voor duurzame business modeling. Ik kan mijn passie kwijt in de samenwerking in de driehoek van onderzoek, onderwijs en bedrijfsadvies, om duurzame oplossingen te bedenken voor de uitdagingen van de toekomst" } ["aero_aantal doelen"]=> array(1) { [0]=> string(1) "3" } ["aero_Record ID"]=> array(1) { [0]=> string(17) "recz9XUPdF5Xf0sbN" } ["aero_Link naar foto"]=> array(1) { [0]=> string(87) "https://hetgroenebrein.nl/wp-content/uploads/2022/09/timber-haaker-square-290x290-1.jpg" } ["aero_Link_naar_foto"]=> array(1) { [0]=> string(87) "https://hetgroenebrein.nl/wp-content/uploads/2022/09/timber-haaker-square-290x290-1.jpg" } ["_thumbnail_id"]=> array(1) { [0]=> string(4) "3311" } ["_edit_last"]=> array(1) { [0]=> string(1) "2" } ["aero_persoonlijke_website"]=> array(1) { [0]=> string(41) "https://www.linkedin.com/in/timberhaaker/" } ["aero_LinkedIn"]=> array(1) { [0]=> string(41) "https://www.linkedin.com/in/timberhaaker/" } ["aero_Diversiteit"]=> array(1) { [0]=> string(869) "Voor mij vormt waardecreatie het doel van elk business model. In de klassieke betekenis gaat dat om een waardepropositie voor klanten en om verdiensten voor het aanbiedende bedrijf. In de context van duurzaamheid kijken we breder, dan gaat waardecreatie over de impact op allerlei stakeholders en praten we ook over sociale en ecologische waarde. Het business model concept is heel behulpzaam bij het aangaan van de uitdaging van hoe duurzame waardecreatie georganiseerd kan worden; door samenwerkende partijen in een keten, netwerk of ecosysteem. Ik werk daarom graag aan nieuwe business modellen voor concrete cases en aan het ontwikkelen van praktische tools voor duurzame business modeling. Ik kan mijn passie kwijt in de samenwerking in de driehoek van onderzoek, onderwijs en bedrijfsadvies, om duurzame oplossingen te bedenken voor de uitdagingen van de toekomst" } ["aero_Concenate form"]=> array(1) { [0]=> string(6) ",,,,,," } ["_cmplz_scanned_post"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["aero_Wetenschappelijk discipline (NWO)"]=> array(1) { [0]=> string(22) "Bedrijfskunde,Economie" } ["aero_FunctieTitel"]=> array(1) { [0]=> string(22) "Lector Business Models" } ["aero_Mag op website?"]=> array(1) { [0]=> string(19) "Ja, goedgekeurd lid" } ["aero_Krijgt verjaardagswens om"]=> array(1) { [0]=> string(19) "4 June 2024 om 8:30" } ["aero_Mag_op_website"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } }
Op de hoogte blijven van wat wij doen?
Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief!
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, en om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag. Door op ‘Voorkeuren’ te klikken, kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan. Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.