array(34) { ["_aero_cpt"]=> array(1) { [0]=> string(4) "2655" } ["_aero_id"]=> array(1) { [0]=> string(17) "recvTfAKZOLZQGhtx" } ["aero_Voornaam"]=> array(1) { [0]=> string(5) "Cindy" } ["aero_Achternaam"]=> array(1) { [0]=> string(3) "Ras" } ["aero_Instelling"]=> array(1) { [0]=> string(18) "Fontys Hogescholen" } ["aero_Email"]=> array(1) { [0]=> string(20) "studiocras@gmail.com" } ["aero_Telefoonnummer"]=> array(1) { [0]=> string(11) "08850 76166" } ["aero_Twitter"]=> array(1) { [0]=> string(11) "@StudioCRas" } ["aero_NWO discipline"]=> array(1) { [0]=> string(13) "Bedrijfskunde" } ["aero_Sector"]=> array(1) { [0]=> string(19) "Creatieve Industrie" } ["aero_Functie"]=> array(1) { [0]=> string(80) "Docent Design, Marketing, Lifestyle Research and Consumer Insights en StudioCRas" } ["aero_Leeftijd"]=> array(1) { [0]=> string(5) "40-60" } ["aero_gender"]=> array(1) { [0]=> string(5) "Vrouw" } ["aero_Specialisatie in kernwoorden"]=> array(1) { [0]=> string(59) "Design, Marketing, Lifestyle Research and Consumer Insights" } ["aero_persoonlijke_website"]=> array(1) { [0]=> string(31) "https://www.studiocras.com/over" } ["aero_categorie 2"]=> array(1) { [0]=> string(18) "gedragsverandering" } ["aero_kennis als raamwerk voor de nieuwe economie, om het te begrijpen, organiseren en structureren."]=> array(1) { [0]=> string(135) "marketing, consumentengedrag, lifestyle, keuzeprocesse, bewustwording, duurzaam consument zijn. Design thinker en consumentenpsycholoog" } ["aero_Soort instelling (Hogeschool, Universiteit)"]=> array(1) { [0]=> string(10) "Hogeschool" } ["aero_Thematiek"]=> array(1) { [0]=> string(30) "Natural Capital,Social Capital" } ["aero_Faculteit, Lectoraat en / of afdeling"]=> array(1) { [0]=> string(31) "academy for creative industries" } ["aero_Laatste interactie"]=> array(1) { [0]=> string(10) "2022-04-04" } ["aero_Instelling overview"]=> array(1) { [0]=> string(17) "recn2SCEOPmv0Gavv" } ["aero_Link_naar_foto"]=> array(1) { [0]=> string(67) "https://hetgroenebrein.nl/wp-content/uploads/2018/02/cindy-ras3.jpg" } ["aero_Record ID"]=> array(1) { [0]=> string(17) "recvTfAKZOLZQGhtx" } ["_edit_last"]=> array(1) { [0]=> string(1) "2" } ["_thumbnail_id"]=> array(1) { [0]=> string(4) "8958" } ["aero_Concenate form"]=> array(1) { [0]=> string(159) ",gedragsverandering,,,marketing, consumentengedrag, lifestyle, keuzeprocesse, bewustwording, duurzaam consument zijn. Design thinker en consumentenpsycholoog,," } ["_cmplz_scanned_post"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["aero_Tags"]=> array(1) { [0]=> string(149) "gedragsverandering,marketing,consumentengedrag,lifestyle,keuzeprocesse,bewustwording,duurzaam consument zijn. Design thinker en consumentenpsycholoog" } ["aero_Wetenschappelijk discipline (NWO)"]=> array(1) { [0]=> string(13) "Bedrijfskunde" } ["aero_FunctieTitel"]=> array(1) { [0]=> string(80) "Docent Design, Marketing, Lifestyle Research and Consumer Insights en StudioCRas" } ["aero_Mag op website?"]=> array(1) { [0]=> string(19) "Ja, goedgekeurd lid" } ["aero_MergedColumns CategorieKennis 202409"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["aero_Mag_op_website"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } }
Op de hoogte blijven van wat wij doen?
Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief!
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, en om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag. Door op ‘Voorkeuren’ te klikken, kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan. Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.