array(49) { ["_aero_cpt"]=> array(1) { [0]=> string(4) "2655" } ["_aero_id"]=> array(1) { [0]=> string(17) "recvizf1MNUkCa0Nc" } ["aero_Achternaam"]=> array(1) { [0]=> string(10) "Hillebrand" } ["aero_Telefoonnummer"]=> array(1) { [0]=> string(13) "024 36 11 847" } ["aero_SDG's"]=> array(1) { [0]=> string(114) "SDG 9: Industrie, innovatie & infrastructuur,SDG 12: Verantwoordelijke consumptie & productie,SDG 13: Klimaatactie" } ["aero_Postcode + stad"]=> array(1) { [0]=> string(16) "6500 HK Nijmegen" } ["aero_Functie"]=> array(1) { [0]=> string(32) "Associate Professor of Marketing" } ["aero_Thematiek"]=> array(1) { [0]=> string(39) "System thinking,Innovation & Technology" } ["aero_NWO discipline"]=> array(1) { [0]=> string(13) "Bedrijfskunde" } ["aero_Specialisatie in kernwoorden"]=> array(1) { [0]=> string(52) "Marketing, consumentengedrag en productontwikkeling." } ["aero_persoonlijke website"]=> array(1) { [0]=> string(46) "https://www.ru.nl/english/people/hillebrand-b/" } ["aero_Leeftijd"]=> array(1) { [0]=> string(5) "40-60" } ["aero_categorie 2"]=> array(1) { [0]=> string(24) "organisatie & Management" } ["aero_Instelling"]=> array(1) { [0]=> string(29) "Radboud Universiteit Nijmegen" } ["aero_Email"]=> array(1) { [0]=> string(21) "b.hillebrand@fm.ru.nl" } ["aero_Voornaam"]=> array(1) { [0]=> string(3) "Bas" } ["aero_Faculteit, Lectoraat en / of afdeling"]=> array(1) { [0]=> string(29) "Nijmegen School of Management" } ["aero_Postbus / Straat"]=> array(1) { [0]=> string(18) "Heyendaalseweg 141" } ["aero_SDGs"]=> array(1) { [0]=> string(71) "recxZiNf0kD259C21,rectAPlfWtupHXYUt,recyJhM8zfAoV18d2,recY7OBzmxTldz4pL" } ["aero_kennis als raamwerk voor de nieuwe economie, om het te begrijpen, organiseren en structureren."]=> array(1) { [0]=> string(135) "stakeholders, marketing, business eco-systemen, institutional theory, relation management, productontwikkeling, industriële marketing," } ["aero_kennis van relevante methodes voor de nieuwe economie"]=> array(1) { [0]=> string(10) "co-creatie" } ["aero_Instelling overview"]=> array(1) { [0]=> string(17) "recbFFSISHCSnrUgv" } ["aero_Subdiscipline"]=> array(1) { [0]=> string(9) "Marketing" } ["aero_Soort instelling (Hogeschool, Universiteit)"]=> array(1) { [0]=> string(12) "Universiteit" } ["aero_gender"]=> array(1) { [0]=> string(3) "Man" } ["aero_code"]=> array(1) { [0]=> string(10) "co-creatie" } ["aero_aantal doelen"]=> array(1) { [0]=> string(1) "4" } ["aero_Record ID"]=> array(1) { [0]=> string(17) "recvizf1MNUkCa0Nc" } ["aero_Link naar foto"]=> array(1) { [0]=> string(71) "https://hetgroenebrein.nl/wp-content/uploads/2017/12/BasHillebrand.jpeg" } ["aero_Link_naar_foto"]=> array(1) { [0]=> string(78) "https://hetgroenebrein.nl/wp-content/uploads/elementor/forms/671b66b5c3926.jpg" } ["_thumbnail_id"]=> array(1) { [0]=> string(4) "3519" } ["_edit_last"]=> array(1) { [0]=> string(1) "2" } ["_edit_lock"]=> array(1) { [0]=> string(12) "1712249581:2" } ["aero_persoonlijke_website"]=> array(1) { [0]=> string(46) "https://www.ru.nl/english/people/hillebrand-b/" } ["aero_Concenate form"]=> array(1) { [0]=> string(176) ",organisatie & Management,,,stakeholders, marketing, business eco-systemen, institutional theory, relation management, productontwikkeling, industriële marketing, ,,co-creatie" } ["_cmplz_scanned_post"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["aero_Tags"]=> array(1) { [0]=> string(164) "organisatie & Management,stakeholders,marketing,business eco-systemen,institutional theory,relation management,productontwikkeling,industriële marketing,co-creatie" } ["aero_Wetenschappelijk discipline (NWO)"]=> array(1) { [0]=> string(13) "Bedrijfskunde" } ["aero_FunctieTitel"]=> array(1) { [0]=> string(43) "Hoogleraar Marketing Management & Innovatie" } ["aero_Mag op website?"]=> array(1) { [0]=> string(19) "Ja, goedgekeurd lid" } ["aero_MergedColumns CategorieKennis 202409"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["aero_Mag_op_website"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["burst_total_pageviews_count"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["aero_Website filter"]=> array(1) { [0]=> string(68) "Circulaire Economie,Technologie & innovatie,Marketing & communicatie" } ["aero_LinkedIn"]=> array(1) { [0]=> string(42) "https://www.linkedin.com/in/bashillebrand/" } ["aero_Ontmoet graag andere wetenschappers"]=> array(1) { [0]=> string(2) "Ja" } ["aero_Contact met praktijk"]=> array(1) { [0]=> string(2) "Ja" } ["aero_Gezamenlijke stem"]=> array(1) { [0]=> string(2) "Ja" } ["aero_Zoekt consortia"]=> array(1) { [0]=> string(2) "Ja" } }
Op de hoogte blijven van wat wij doen?
Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief!
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, en om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag. Door op ‘Voorkeuren’ te klikken, kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan. Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.