Jaarverslag 2017

2017 was het vijfde jaar na de oprichting van Het Groene Brein. Dit hebben we groots gevierd tijdens Het Groene Brein Festijn afgelopen november in Nemo Sciencemuseum. Na vier jaren van opbouw en groei was 2017 een jaar waarin Het Groene Brein steeds vaker een stevige rol op zich heeft kunnen nemen in grote en langdurige projecten die veel impact realiseren. Daarnaast hebben we veel vraagstukken uit de praktijk kunnen oppakken door samenwerkingen vorm te geven met ons netwerk van duurzame wetenschappers.

In ons jaarverslag vind je onder andere:

• Welke activiteiten hebben we uitgevoerd in 2017?
  • Hoe zag onze organisatie eruit in 2017?
  • Hoe sluit ons netwerk van wetenschappers aan op de Sustainable Development Goals?
  • Wat waren onze inkomsten en uitgaven?
  • In hoeverre hebben we onze vooraf gestelde doelen gehaald?

Lees het jaarverslag hier: Jaarverslag 2017 Het Groene Brein

Lees ook deze berichten

Zo maak je de transitie naar een circulaire economie

Transities zijn vaak complex en vragen veel van mensen en organisaties. Daarom publiceren de gezamenlijke provincies de Wegwijzer voor het werken aan transities: een handleiding vol tips en handvatten die professionals en bestuurders helpt met het maken van keuzes in hun transitie naar een circulaire economie.

Terugblik onderzoeksmiddag Agenda Stad

Tijdens deze onderzoeksmiddag belichten we de rol van de Onderzoeksmakelaar als verbinder tussen wetenschap en maatschappij. Lees mee over paneldiscussies, workshops en het bespreken van City Deals voor stedelijke innovatie.